PALAUTUSPOLITIIKKA
Meillä on 14 päivän palautusoikeus, mikä tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa pyytää palautusta tuotteen vastaanottamisen jälkeen.
Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu, käyttämättömänä tai käyttämättömänä, tarroineen ja alkuperäispakkauksessa.
Huomaa, että jos olet ostanut tuotteen joltakin jälleenmyyjältämme, palautukset, vaihdot ja reklamaatiot on hoidettava suoraan heidän kanssaan heidän ehtojensa mukaisesti.
SILTÄ VARALTA, ETTÄ SINUN ON TEHTÄVÄ PALAUTUS
KUINKA PALJON PALAUTUS MAKSAA?
Palautuksen toimituskulut vaihtelevat sijaintisi ja kuljetusyhtiön mukaan. Palautuskustannukset lasketaan, kun jatkat palautusta. Palautuskustannukset vähennetään palautuksestasi.
MITEN TEEN PALAUTUKSEN?
1. Palautuksen pyytäminen
Siirry KOTA2®-verkkokauppaan ja selaa alaspäin, kunnes näet Footer-valikon, klikkaa Returns-linkkiä ja seuraa ohjeita. Jos sinulla on ongelmia, ota meihin yhteyttä osoitteeseen jaakko@kota2.fi.
2. Palautettavien tuotteiden valinta
Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa. Anna jokaiselle tuotteelle palautuksen syy, ennen kuin lähetät palautuksen.
3. Palautuslähetystavan valinta
Valitse toimitustapa ja jatka.
4. Palautuksen yksityiskohtien tarkastelu
Yhteenvetosivulla näkyvät kaikki palautuksen yksityiskohdat:
Mitä tuotteita palautat.
Valittu palautuslähetystapa.
Arvioitu palautussumma, joka perustuu palautettaviin tuotteisiin ja palautusmaksuihin.
5. Palautuksen luominen
Kun olet tarkistanut ja vahvistanut palautuksen tiedot, käynnistä palautusprosessi napsauttamalla "Luo palautus" -painiketta.
6. Toimitusohjeet
Saat yksityiskohtaiset toimitusohjeet sähköpostitse. Pakkaa palautettavat tuotteet kuljetuskestävään pakkaukseen ja noudata sähköpostissa annettuja lähetysohjeita.
7. Seuraa toimitusta
Kun olet lähettänyt palautuksen, voit seurata sitä tilauksen seurantasivun kautta.
PALAUTUKSET
Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja ilmoitamme sinulle, onko palautus hyväksytty. Hyväksymme kaikki palautukset, jotka tehdään 14 päivän kuluessa ja jos tuote on samassa kunnossa kuin sait sen, käyttämättömänä tai käyttämättömänä ja tarroineen. Jos palautus hyväksytään, saat automaattisesti hyvityksen alkuperäisellä maksutapallasi. Muistathan, että pankkisi tai luottokorttiyhtiösi voi kestää jonkin aikaa käsitellä ja lähettää palautuksen.
Huomaa, että jos olet ostanut useita tuotteita osana pakettisopimusta ja palautat yhden tuotteista, menetät alennuksesi. Tässä tapauksessa sinulta veloitetaan säilyttämäsi tuotteen alkuperäinen hinta, joka oli ostohetkellä.
Vaihdot ja palautukset
Jos haluat vaihtaa tuotteen saman tuotteen toiseen kokoon, varmista, että tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä, myyntikelpoisessa kunnossa. Vaihdot voidaan tehdä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, ja ne voidaan käsitellä palautusportaalin linkin kautta.
Muutosten tekeminen tai tilauksen peruuttaminen
Tilaukset käsitellään nopeasti niiden lähettämisen jälkeen, mikä tarkoittaa yleensä sitä, että emme voi tehdä muutoksia tai peruuttaa tilausta sen jälkeen, kun se on lähetetty. Tutustu kaikkiin yksityiskohtiin huolellisesti ennen ostoksen tekemistä.
Tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
VAHINGOT JA KYSYMYKSET
Tarkasta tilauksesi vastaanotettuasi ja ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian osoitteeseen jaakko@kota2.fi , jos tuote on viallinen, vahingoittunut tai jos olet saanut väärän tuotteen.
Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita, ota meihin yhteyttä.